Dobry marketing internetowy, co musisz wiedzieć

Google oraz webmasterów. Ma na celu pomoc w pozycjonowaniu stron w wynikach czyli tzw. SERP. Od typowej usługi hostingu na serwerach współdzielonych hosting SEO różni się tym, że usługodawca daje klientowi dostęp do kilkudzies

Dobry marketing internetowy, co musisz wiedzieć pozycjonowanie katowice

Wikipedia o hostingu SEO

Hosting SEO ? odmiana zwykłego hostingu stron www. Usługa kierowana jest zwykle do agencji SEO, osób zajmujących się pozycjonowaniem stron w wyszukiwarce Google oraz webmasterów. Ma na celu pomoc w pozycjonowaniu stron w wynikach czyli tzw. SERP.

Od typowej usługi hostingu na serwerach współdzielonych hosting SEO różni się tym, że usługodawca daje klientowi dostęp do kilkudziesięciu lub kilkuset adresów IP w różnych klasach, na których możliwe jest postawienie stron www, składających się na zaplecze pozycjonerskie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hosting_SEO


Czym jest internetowy PR? Wikipedia odpowiada

e-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych1. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.

Znaczna część branży posługuje się także sformułowaniem Internet Public Relations (Internet PR), które można zdefiniować jako funkcje zarządzania umożliwiającą komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem a jego otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, o charakterze ciągłym i planowym, poprzez narzędzia sieci internet

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/E-PR


Net PR Synergy - definicja i wyjaśnienie w Wikipedii

Net PR Synergy (NPRS) ? model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania (SEO - Search Engine Optimization) mający na celu promocję kluczowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych. Metoda NPRS polega na promowaniu wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Internecie poprzez ich aktywne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek (SERP - Search Engine Results Page) metodą kontentową. Określenie NPRS definiujące działania wizerunkowe w Internecie wsparte narzędziami SEO, zostało po raz pierwszy użyte przez Wiktora W. Kammera podczas konferencji "Branża SEO/SEM w Polsce i na Świecie", która odbyła się 13 września 2008 roku w Łodzi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/NPRS



© 2019 http://pddm.com.pl/