Firma bez strony internetowej- bardzo zły znak

w stronę firmową?Co to CMS i czemu jest ważny...Systemy zarządzania treścią (CMS) to podstawa dzisiejszych stron i właściwie 90% wszystkich stron je posiada. Jednak co to takiego i czemu jest potrzebne? Cóż, kiedyś aby mieć stronę

Dodane: 28-12-2015 10:24
Firma bez strony internetowej- bardzo zły znak Projektowanie stron www Łódź
to jedna z lepiej rozwijających się branży internetowych. Prawie prawie każda firma ma stronę w sieci, a nowo powstałe chcą ją szybko założyć. Jednak czy warto inwestować w stronę firmową?

Co to CMS i czemu jest ważny...

Systemy zarządzania treścią (CMS) to podstawa dzisiejszych stron i właściwie 90% wszystkich stron je posiada. Jednak co to takiego i czemu jest potrzebne? Cóż, kiedyś aby mieć stronę i zmieniać na niej informacje trzeba było znać język HTML, JavaScript, PHP... Teraz wystarczy zalogować się do panelu i wszystko mamy 'podane na tacy' i w parę kliknięć można zmienić treść na stronie.

Większość systemów CMS jest dość prostota w obsłudze, ale są również takie kwiatki jak Typo3, którego usability leży i kwiczy. Mając stronę na tego typu CMS'sie i tak musimy zatrudnić webmastera, albo nawet programistę...

Obecnie najpopularniejszym CMS'em jest WordPress, głównie ze względu na prostotę i duże możliwości.


Bez strony się nie da

Dzisiaj firma bez strony internetowej nie istnieje i powinien wiedzieć to każdky, kto chce prowadzić biznes, a zwłaszcza internetowy. Załóżenie profesjonalnej strony niestety kosztuje i nie można w tym temacie oszczędzać, ponieważ to w końcu nasza wizytówka w sieci.

Jeżeli strona będzie wygladała 'tanio' to takie samo zdanie wyrobi sobie klient i najzwyczajniej w świecie pójdzie do konkurencji. Strona firmowa powinna sie wyróżniać na tle innych, konkurencyjnych stron. Przyciagać treścią i oczywiscie samą ofertą. Dobre i chwytliwe teksty również sporo pomogą w zdobywaniu nowych klientów.


Bezpieczeństwo transakcji internetowych

Rozwój elektronicznego handlu uzależniony jest w dużym stopniu od niezawodności standardów pozwalających na bezpieczne przeprowadzanie transakcji sieciowych. W przypadku sklepu internetowego o względnym bezpieczeństwie można mówić dopiero wówczas, gdy spełnione są przynajmniej cztery podstawowe założenia:

-możliwość potwierdzenia tożsamości obu stron transakcji.

-szyfrowany kanał transmisji na drodze klient ? sprzedawca zapewniający poufność przesyłanych informacji, przede wszystkim numerów kart kredytowych. Obecnie stosowanymi rozwiązaniami są protokoły szyfrujące SSL (Secure Sockets Layer) oraz SET (Secure Electronic Transaction).

-zabezpieczenie serwera sklepu przed dostępem do prywatnych informacji o klientach przez osoby do tego nieupoważnione.

-zabezpieczenie serwera sklepu przed celowymi atakami przeprowadzanymi zarówno z zewnątrz (z Internetu), jak i od środka (z sieci lokalnej przedsiębiorstwa).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://pddm.com.pl/