Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie. Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu ja

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady SEO staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie....SEO staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. Ale to spore uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już wymyślać tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Temat jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Jednak cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.

© 2019 http://pddm.com.pl/