O ciuchach nowych i z lumpeksu

?Sklepy z używaną odzieżą są ziemią obiecaną dla tych kobiet, które są miłośniczkami określonego stylu. W sieciówkach trendy zmieniają się co sezon, natomiast wiele z nas ma swój ulubiony styl, w którym dobrze czuje się na co dzie

O ciuchach nowych i z lumpeksu Odzież musi być. Tylko jak zoptymalizować wydatki? Cóż można na przykład sprawdzić , albo inwestować w niemarkowe odzienie. Artykuł o ciuchach.

Komu można szczególnie polecić second handy?

Sklepy z używaną odzieżą są ziemią obiecaną dla tych kobiet, które są miłośniczkami określonego stylu. W sieciówkach trendy zmieniają się co sezon, natomiast wiele z nas ma swój ulubiony styl, w którym dobrze czuje się na co dzień.

Najwięcej ciekawych ubrań mogą w takich miejscach upolować fanki stylu boho, czy folk. Długie wzorzyste suknie, z lekkich materiałów, piękne spódnice, czy też dodatki do stylizacji - warto poszukać tego w lumpeksach. Są też takie, które się specjalizują w ubraniach reprezentujących określony styl.

W second handach sporo ciekawych rzeczy znajdą również gothki - czarne gorsety i bluzki, z koronkowymi wstawkami, czy też spódnice do ziemi. Takie sklepy mają sporo do zaoferowania również innych subkulturom.


Kupuj więcej i taniej, ale tak samo modnie

Każdy z nas chociaż raz doświadczył sytuacji, w której nie miał co na siebie włożyć, mimo, że szafa jest pełna po brzegi. Jeśli więc Twoje ciuchy są stare i niemodne, a garderoba potrzebuje odświeżenia, zdecyduj się na wymianę części jej zawartości i na jej miejsce znajdź atrakcyjne ubrania proponowane w bardzo niskich cenach przez sklepy z odzieżą używaną. Możesz w nich odszukać prawdziwe perełki, które świetnie wyglądają, a dodatkowo są bardzo tanie.

Bez problemu w takich miejscach znajdziesz markowe ubrania, których nie ma nikt inny. Zamiast więc narzekać, że brakuje Ci ciekawych pomysłów na codzienny strój, zapewnij sobie większy wybór i wzbogać szafę o ciekawe propozycje. Będzie to kosztować bardzo niewiele.


O blogach modowych

Pisanie o modzie wcale nie jest fajne. No chyba, że jest się szafiarką albo kimś, kto bardzo profesjonalnie potrafi się na ten temat wypowiedzieć, czyli jakimś projektantem, czy zainteresowaną tematem modelką. Ale przyznajcie - mało jest miejsca na słowa w modzie. Na blogach dominują mniej lub bardziej amatorskie sesyjki zdjęciowe, z kiepsko ukrytym product placement. No nie za wiele pisaniny, za to masa paplaniny i wazeliny w komentarzach. Popularność modowych stron i blogów internetowych nie przestaje mnie zadziwiać. Jednak z drugiej strony, jeśli uświadomimy sobie średnią wiekową tej grupy docelowej, to zaczyna być naprawdę śmieszne. Co jest śmieszne? Że naprawdę te wszystkie marki odzieżowe swoje akcje promocyjne kierują do nastolatek, ewentualnie studentek. No cóż, zaiste jest to grupa o potężnych dochodach, ulokowanych jednak w kieszeniach rodziców. Cóż - ważne, że działa (działa?). Nie wiem tylko, czy posiadanie ogromnej liczby fanek w wieku lat 15 to naprawdę powód do dumy. Nie wiem, nie znam się, Więc zgodnie z polskim zwyczajem - się wypowiedziałam.



© 2019 http://pddm.com.pl/