Wycieczka autokarowa, grupy zorganizowane

ubowyAutobus przegubowy (zwany inaczej autobusem członowym, pot. przegubowiec) ? pojazd silnikowy składający się z dwóch sztywnych części jezdnych, które są ze sobą połączone przez część przegubową. W pojazdach tego typu istnieje

Wycieczka autokarowa, grupy zorganizowane Firmy organizujące wycieczki i wyjazdy poszukują alternatywnych możliwości transportowych na różne okazje. Z tego powodu korzystają z usług typu . O podróżach.

Autobus przegubowy

Autobus przegubowy (zwany inaczej autobusem członowym, pot. przegubowiec) ? pojazd silnikowy składający się z dwóch sztywnych części jezdnych, które są ze sobą połączone przez część przegubową. W pojazdach tego typu istnieje przejście między pomieszczeniami dla pasażerów znajdujących się w obu sztywnych częściach pojazdu. Część przegubowa pozwala pasażerom na swobodne przemieszczanie między obydwiema sztywnymi częściami pojazdu. Obydwie części nie mogą funkcjonować bez siebie nawzajem. Łączy się je lub rozłącza tylko w serwisie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus_przegubowy


Autobusy w Polsce

W Polsce pierwsze autobusy budowano w okresie międzywojennym w zakładach Ursus. Były to niewielkie pojazdy na podwoziu lekkiej ciężarówki, nienadające się do obsługi większych miejscowości. Ze względu na ograniczenia importowe, powstające wówczas firmy autobusowe zmuszone były sprowadzać z krajów zachodnich duże podwozia autobusowe (np. Leyland) i budować karoserie we własnym zakresie (powszechnie stosowano wówczas karoserie drewniane z blaszanym poszyciem).
...
Największą polską marką autobusów jest Solaris Bus & Coach, fabryka produkująca nowoczesne autobusy podmiejskie, miejskie i turystyczne, powstała na bazie istniejącej wcześniej montowni firmy Neoplan.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus


Polskie autobusy w Niemczech

Od jakiegoś czasu Polska firma Solaris eksportuje autobusy do Niemiec, to z pewnością świetna wiadomość dla branżowców, którzy również mogą próbować eksportować swoje nowoczesne autobusy za granicę.

Już ponad 10 tysięcy takich autobusów trafiło za naszą zachodnią granicę. Jednak polskie solarisy jeżdżą nie tylko po Niemczech, ale i Paryżu, Rzymie a nawet Dubaju. Firma stawia na nowoczesne, niskopodłogowe konstrukcje, które jakością wykonania i ceną przebijają inne firmy produkujące autobusy. Ja trzymam kciuki za solarisa, ale mam nadzieję, że więcej nowoczesnych busów będzie jeździło po Polskich drogach.



© 2019 http://pddm.com.pl/